Lördagsgöra

Idag har vi faktiskt fått en massa gjort. Och underbart väder har vi haft, äntligen! Den här våren och försommaren har ju varit såå kall! Jag har varit duktig och rensat ogräs, klippt kanter och runt träd och buskar med trimmern. Sen har jag och Christer målat klart gungställningen. Super fin blev den, ni ska få se när gungorna är på plats! Sen har mina föräldrar varit här en stund så Christer och pappa satte dit plåtar runt fönstret och dörren på altanen medan jag och Alma var ute i trädgården med mormor. Spike var med ute han också så klart.
Nu blir det lite kvällsbus innan det är läggdags för lillan och det blir Eurovisionmys för mig!! :D
vad har ni gjort denna lördag?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0