Häckklippning

När vi kom hem från mammadaten som vi var på i förmiddags så gick vi in och hämtade djuren och så gick vi ut på baksidan. Alma satt på en filt och lekte medan jag gav mig på häcken som var i akut behov av en frisering^^ Det var tänkt att vi skulle klippa den i helgen så vi lånade en bensindriven häcksax av mina föräldrar, men den vägrade starta. Så himla typiskt!! Men idag har det varit fint väder och jag var så trött på alla skott som stod rakt upp att jag inte kände för att vänta tills vi köpt oss en egen häcksax, så jag gav mig på den med säckatören^^ Nästan en timme tog det att fixa till den men solen sken och Alma var på glatt humör så det var ju inga problem. 
 
 
 
Före och efter
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HannaH

haha oj ja det måste ha tagit längre tid xD Men skönt att det var fint väder så att man vill vara ute :D

2015-05-19 @ 17:09:00
URL: http://fliflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0