Från Gekås till Almas garderob

När vi var på Gekås förra veckan så tyckte jag att jag hittade jätte mycket fint till Alma. Jag ahr hört många säga att det var dåligt med barnkläder, men när vi var nere tyckte jag som sagt att det fanns jätte mycket fint både på tjej och killavdelningen. Eftersom Alma har en hel del kläder redan så köpte jag faktiskt lite i större storlekar så hon ska kunna ha hela sommaren och till hösten. Så kläderna nedan är i storlek 74, 80 eller 86. 
 
T-shirten kostade 39,95kr
 
 
Set med t-shirt och shorts för 59,95kr
 
Klänning för 39,95kr
 
Byxor för 79,95kr
 
 
Hoodie för 69,95kr
 
 
Jacka för 59,95kr
 
 
Hängslebyxa för 99kr
 
 
Bodytunika för 59,95kr
 
 
Pyjamasar för 59,95kr/st
 
 
Kortärmade bodys för 39,95kr/st
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0