För tidig 1årspresent

Alma har fått en alldeles egen bil, ingen mindre än en beetle sparkbil. Det ni! Så nu är vi vw ägare allihopa i familjen. Jag med min Beetle-66á, Christer äger passaten och Alma har den moderna version av beeteln. En bil som jag faktiskt vill ha sen när Alma blir äldre och passaten behöver bytas ut. Då får Christer köpa en ny passat och jag köper mig en modern beetle. Drömbilen är den här, älskar den här babyblue nyansen. 
 
 
Det var tänkt att Alma skulle få sin bil i 1 årspresent, men Christer tyckte att hon skulle få den redan nu och den är ju så fin så jag får väl hålla med honom. Synd att gömma undan den i två månader liksom. Hon är ju lite liten än för att kunna åka på den själv så just nu får den stå på hennes rum och mest vara fin, och så får hon åka på den ibland när vi knuffar på^^ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0