En ny dag gryr

Alltså fy vilken kväll och natt Alma gav oss igår. Hon somnade i vår säng vid 19 tiden, sen försökte jag lägga över henne i spjälsängen när jag gick upp strax efter kl 22 vilket jag inte skulle ha gjort för hon vaknade och gallskrek sen i flera timmar. Jag var trött och visste inte vad jag skulle ta mig till en stund. Till slut lade jag henne på mage på mitt bröst och då somnade hon till slut. Det MÅSTE vara tänderna som spökar nu! Och antagligen en massa tankar och nya upplevelser som snurrar i huvudet som hon måste bearbeta. Det händer ju så mycket nu och hon vill ju så mycket hela tiden min lilla tjej. När vi vaknade strax efter kl 8 så kände jag mig ändå rätt utvilad så efter begav vi oss in till stan och babycafét för att träffa våra kompisar och leka av oss. 
En riktigt bra start på dagen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0