Våffellördag

Äntligen har vi fått tillbaka det härliga vårvädret! 
Efter frukost gick vi ut på en promenad hela familjen och sen åkte Christer hem till en jobbarkompis för att hjälpa till och såga ved, då kom min kusin och hennes dotter hit på lite våffellunch. Vi har försökt få till en träff i tre veckor nu och idag passade det äntligen^^ Det är inte lätt att få ihop det där livspusslet alla gånger. När de åkt så fixade jag middag, pulled pork blev det idag och sen har vi tagit en långpromenad i det härliga vädret nu på kvällen jag, Alma och Spike. Alma sover just nu i vagnen och jag har gottat mig med lite lyxig choklad. Hoppas hon vaknar snart så hon kan få sin kvällsgröt och somna om för kvällen. 
När vi vaknar i morgon bitti har vi dessutom förlorat en timme, för ni glömmer väl inte ställa om klockorna inatt?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2015-03-28 @ 18:01:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Hanna-mamma till Melissa

Men! Är det nyheter från Lindts? Såg spännande ut 👌

Svar: Ja de fanns som lösvikt i ett speciellt ställ inne på coop nu till påsk! Den rosa med jordgubbssmak var sjukt god <3
Johanna

2015-03-29 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0