Gungpremiär på 7 månadersdagen

Hej hej! Har ni haft en bra helg?
 
Vi har haft en jätte härlig söndag. Dagen började inte allt för bra, jag vaknade med huvudvärk, öm nacke och lite smått illamående. Det sistnämnda antagligen för att jag haft lite svårt att äta i några dagar på grund av matförgiftningen eller kräksjukan vilket det nu var jag drabbades av i onsdags eftermiddag. Men efter att ha fått i mig frukost och en alvedon så blev det bättre. Skönt!
I förmiddags satte vi igång att städa hela huset. Christer städade toaletten, dammade nere, dammsög soffan o hela nerevåningen och jag städade i köket, dammade uppe, putsade fönstret i Almas rum och dammsög ovanåningen. Skönt att ha det gjort. Sen åt vi lunch, Alma sov och när hon vaknade fick hon en sen lunch.
Efter det gick vi ut en stund till lekplatsen och Alma fick premiärgunga idag på hennes 7 månadersdag.
Tänk att hon redan är sju månader, det är ju inte klokt!!! Att gunga fick tummen upp i alla fall, hon kisade en del med ögonen på grund av blåsten, men annars verkade hon tycka att det var kul. Fast roligast var det nog att pappa var hemma och med. Hela dagen har hon kunnat hänga med pappa vilket man verkligen märker på henne att hon älskar. Det blir ju bara några timmars pappatid på eftermiddagarna på veckorna så helgerna när pappa är hemma blir ju väldigt speciella. 
Här kommer en bildbomb från idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0