Gårdagens fynd

När jag och min syster var i stan igår så handlade vi lite mat men jag fyndade även lite annat. Ett par fodrade gallonbyxor till Alma i storlek 12-24 månader hittade jag på Lidl för 79.90kr. De blir perfekta till hösten!
Jag hittade även något till mig själv inne på netto, nämligen två muffinsplåtar. Jag bakar en del cupcakes men har inte haft någon sådan här plåt innan, vilket gör att man måste ha minst dubbla formar för att cupcakesen ska få en fin form. Men nu kan jag baka hur många fina cupcakes som helst! Att plåtarna dessutom är i mina absoluta favvo färger gör ju inte saken sämre!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

Svar: Tack! :D
Johanna

2015-03-24 @ 19:48:55
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0