Fotografering och träning

Idag har vi haft fullt upp jag och Alma. Vi hade en lugn morgon med strömavbrott under en halvtimma, men strömmen kom tillbaka lagom till lunch så jag kunde laga mat, TUR! 
 
Efter lunch åkte vi iväg till en fotograf för en mor och dotter fotografering samt fotografering av Alma i en av mina gamla klänningar. Jag vann en fotografering där det ingick två förstoringar i en tävling på instagram strax efter jul och idag var det dags. Fotografen som vi var hon går under namnet fotojohanna https://www.facebook.com/Fotojohannna?fref=ts på instagram och facebook. Kolla in hennes sida, hon är sjukt duktig! Alma var på jätte bra humör under första delen av fotograferingen, men när vi skulle byta om på henne till min gamla klänning så vlle hon inte vara med mer. Vi fick säkert något bra kort i klänningen men sen blev hon så ledsen så det var bara att avbryta. Trots att hon sovit på förmiddagen så var hon jätte trött efter fotograferingen och somnade så fort jag satte henne i bilen. 
 
När vi kom hem började jag med middagen, pasta och köttfärssås blev det och jag gjorde en stor sats med mat till Alma också. Äntligen så äter hon ju köttfärssås. Det är så kul att man kan ge henne något annat än potatis nu^^ 
 
Efter middagen åkte jag, Alma och min mamma iväg till gymmet. Ja ni läste rätt, jag som hatar att träna har insett att jag faktiskt måste börja träna upp ryggen och buken så jag orkar bära runt på lillan. Sen vill jag gärna tighta till magen lite och bli av med den överflödiga huden sedan graviditeten. För den försvinner ju inte av sig själv, inte på mig i alla fall, så istället för att gnälla om det får jag ju ta tag i saken och göra något åt det. Den här månaden har vi extra mycket utgifter och dessutom är det både påsk och jag fyller år så träningskläder blir det inga köpta den här månaden i alla fall. Men det funkar väl med mjukisbyxor och ett vanligt linne så länge. Huvudsaken är ju att jag kommer dit! Hur det går med träningen återstår att se. Önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0