Picknick på Mösseberg med mammamaffian

Idag fick Alma en tidig lunch, redan klockan 11 för sen skulle vi åka in till stan. Vi hade nämligen bestämt träff med de andra i vår mammagrupp. Men först ville jag hinna ta en titt i stan och köpa en solhatt till Alma. En av dem jag hade som liten var för liten och den andra har min mamma klippt bort banden som man knyter fast den med, så den fick inte vara kvar på huvudet en sekund, så det var som sagt bara att köpa en ny. 
Sen åkte vi upp till berget och fikade, pratade och lekte i flera timmar. Vädret var toppen och jag har till och med fått lite färg på fötterna, bröstkorgen och underarmarna^^ 
Tack så mycket för idag allihopa <3
(första bilden är stulen av Carro)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0