Picknick i parken

Vilken bra dag jag och Alma har haft! Jag har mått så mycket bättre idag, tack och lov! För att inte falla tillbaka i negativiteten så bestämde jag att idag ska jag och Alma bara ha roligt och jag ska njuta av varje sekund! Så efter frukost så lekte vi en stund på hennes rum då klockan fortfarande inte var så mycket och när klockan var runt 10 så klädde vi på oss och gick ut i det fina vädret. Först hängde vi lite i trädgården och Alma fick äntligen inviga sin gunga som hängt och väntat på henne i över en vecka i regnet. Sen tog vi på Spike kopplet och tog oss en riktig långpromenad ut på grusvägarna utanför byn, som Alma sov sig igenom. Så jag passade på att plocka lite blommor på vägen. Lagom tills vi kom in i samhället igen så vaknade hon till, alldeles lagom till mellanmålsdags, så vi stannade till i en park där vi satte oss på en filt och hade en liten picknick. Så himla mysigt!! Jag bara satt där på filten och njöt av solen, grönskan, fågelkvittret, världens godaste kex och världens bästa och sötaste sällskap, Alma och Spike <3 En bättre förmiddag än så kunde vi inte haft!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0