Min smultrontopp

Nu kan vi väl ändå säga att sommaren har kommit? I dag har vi haft jätte härligt väder. Efter frukost så gick jag och Alma till biblioteket för att hämta ut en bok, en gåva som alla barn får från biblioteket. Sen traskade vi hemåt igen. Hela förmiddagen hängde vi ute i trädgården, lekte med Spike och Lilly, gungade och gick omkring. Sen gick vi in och åt lunch, sov middag, lekte en stund inne, gick ut en stund igen och väntade på att Christer skulle komma hem, gick en promenad ihop hela familjen, när vi kom hem fick Alma ett kvällsbad och just nu försöker Christer natta. Vad gör jag då? Jag sitter i soffan och moffar chips och dipp och tänkte se ett avsnitt med Game of thrones innan jag tar en kvällspromenad med Spike och kryper till kojs jag också. 
Har ni haft en bra tisdag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0