Marinblått till småfossingarna

När jag var på Gekås så köpte jag ett par likadana skor som de nedan fast rosa och i storlek 21, som Alma ska ha att växa i. Men så växte hon ur sina nuvarande skor så fort så jag beställde skorna från H&M som jag visade i förra veckan, de som var för stora fast de var i storlek 18/19. Så jag bad mamma att köpa med ett par skor från Gekås i storlek 19 för jag kom ihåg att de såg ganska små ut och de var precis lagom till Alma nu. Så ett perfekt köp för 39kr!  Nu har hon att ha på fötterna tills hon kan gå själv, då får det bli ett par ordentliga skor. men de här duger ju tills dess att traska runt lite i och ha när hon sitter i gräset så hon slipper köra ner fötterna i jorden^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅ söta! Älskar marinblått på en flicka =)

Svar: Ja jag också! Marinblått och turkost är några av mina absoluta favoritfärger <3
Johanna

2015-06-03 @ 16:28:42
URL: http://johannaarntzen.se/
Postat av: HannaH

Nej men vilka fina :D Dom ser väldigt lätta ut och är ju perfekt när hon ska börja gå, Jacks första skor var rejäla saft klumpiga att gå i.

Svar: Ja de väger nästan ingenting men är ju lite högre och går ju att snöra åt ordentligt runt foten, så jag hoppas och tror att de kommer bli jätte bra! =)
Johanna

2015-06-03 @ 17:49:15
URL: http://fliflickan.blogg.se
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åh vad söta! :)

2015-06-06 @ 21:09:33
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0