Bugrun 2015

Igår, på nationaldagen spenderade vi hela dagen i Mantorp park på Bugrun. När vi var där förra året var jag höggravid och det var strålande sol och 30 grader varmt. I år hade vi alla årstider på en och samma gång, ena stunden regn, sen solsken, kvalmig värme och storm. Förra året åkte vi på en söndag men i år valde vi att åka på en lördag istället. En tabbe enligt mig då de allra flesta hade sina bilar på campingarna och inte på utställningsfältet. Ägarna var väl antagligen för bakis för att kunna flytta bilarna^^ Det är ju fest med Dj's och grejer på kvällarna och folk är där från torsdag-söndag, så vi fick helt enkelt gå runt på de olika campingplatserna för att få se alla fina bilar. Det gick ju bra det också i och för sig. Sen satt vi och kollade på drifting en stund och sen var det banracing eller vad det heter. De skulle slå sina personliga hastighetsrekord i alla fall vad jag förstod^^ Sen fanns det inte mycket mer att göra eller se så då bar det av hemåt igen. 
En liten del av alla bilder från dagen kommer här:
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här vita beetlen var min absoluta favorit, love it!!!
 
 
 
 
 
 
Inne på campingområdet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0