Bloggflytt

Jag har sedan Alma föddes funderat på att flytta min blogg till vimedbarn.se. Till min stora besvikelse har jag fått veta att det inte går att flytta alla mina skrivna inlägg dit, utan om jag vill blogga där så får jag flytta inläggen ett och ett. VILKET JOBB!!! Så himla tråkigt! 
Men jag funderar ändå på att börja blogga på just vimedbarn.se istället för här på blogg.se då det inte känns som rätt bloggplattform för mig längre då det här faktiskt har blivit en mammablogg nu. Jag tror att jag skulle trivas mycket bättre där, så jag tänkte att jag ska prova. Men fortfarande ha kvar den här bloggen så klart! Tills jag förhoppningsvis kommer på ett sätt att flytta den. Annars får den vara kvar så jag kan gå tillbaka och läsa när jag vill. Vad tror ni om det? Följer ni mig på http://johannashorna.vimedbarn.se/ ?
Jag hoppas det! Vi ses och hörs där!! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gick inte att komma fram på den adressen?!

Svar: Prova igen http://johannashorna.vimedbarn.se/
Johanna

2015-06-14 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0