Vårskor

Nu vill jag faktiskt att snön ska smälta bort så marken kan få bli bar och torr så jag kan börja använda mina nya converse som jag i en tävling på instagran innan jul. 
Jag har bara haft ett par converse innan, som jag sparade till och köpte när jag gick i 7:an. Sedan dess har jag varit snål och köpt de billiga kopiorna. För jag älskar verkligen de här skorna men har väl inte tyckt att jag haft riktigt råd att lägga så mycket pengar på just tygskor... Så gissa om jag blev glad när jag hade turen att vinna de här!? :D Ge mig vår och torr asfalt nu!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Snygga! vilken tur att du vann dessa!

2015-01-29 @ 20:02:52
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0