Sleeping beauty

Titta på mina små sötisar! De låg och myste på köksgolvet i förmiddags och eftr en stund somnade Alma så då passade jag på att städa kylskåpet. Det är verkligen en syssla man borde göra oftare, men vår kyl brukar vara ganska full och då är det så besvärligt att plocka ur och i alla matvaror. Men idag ekade den nästan tom så då passade jag på så det blev gjort innan jag ska åka och handla i morgon. 
 
 
Vi har varit på bvc idag också, för extra viktkontroll eftersom Alma hade gått upp dåligt sist. Det hade hon tagit igen nu kan man säga, två portioner gröt om dagen + intensivamning gjorde susen och hon hade gått upp 545g på två veckor så nu följer hon sin kurva igen och väger 6295g. 
Det har faktiskt känts i min rygg den senaste veckan att hon lagt på sig lite för nu börjar hon bli tung^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0