Mummy's girl

 
Det är himla bra att ha två sängmobiler ibland, då kan lillan ligga där och kika en längre stund utan att bli uttråkad och så hinner jag ta hand om tvätten.
För det är ju inte alltid hon vill sova på dagen så man kan ta hand om sådana saker då, nej för det mesta så tar hon bara 2-3 powernaps på 15-20 minuter och sen är det livat igen^^ Och under de där tupplurarna brukar jag hinna med att slänga i mig mat eller gå på toaletten i stort sett^^ Hon brukar somna i vagnen när vi går ut med hunden men oftast vaknar hon igen så fort vi kommit in. Så de få dagarna då hon faktiskt sover i 45 min - 2 timmar mitt på dagen är väldigt sällsynta. Men vad gör egentligen det när hon sover så bra på natten? Nej, jag ska inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0