Fotovägg

Igår satte jag upp en massa foton som jag låtit framkalla. Det blev en fotovägg i sovrummet med svartvita kort enbart. Jag tycker att det är snyggast med svartvita kort om man ska flera i en grupp så som jag har valt att ha, med flera olika färger så kan det lätt bli rörigt för ögonen.
Under fotoväggen står vaggan än så länge men senare är det tänkt att jag ska ha min klädbyrå här som nu står inknödd i min garderob, och där byrån står nu ska jag ha en skohylla. Det kommer bli så bra! 
Men det blir inte förrän Alma ska börja sova i eget rum, vilket nog kommer dröja några månader till om jag får bestämma^^ Alma äter ju inte på nätterna och har inte gjort det sedan hon var några veckor, så egentligen finns det ju inga hinder för att hon skulle kunna sova i sitt egna rum redan nu, men jag vaknar ändå ett par gånger varje natt oh kollar att hon andas så då känns det bättre att ha henne intill sängen än att behöva gå in i nästa rum för att kika, för så skulle det ju bli annars.
När började era små sova i eget rum?
 
 
Jag framkallade ett litet kort i färg också som jag satte i en liten hjärtformad träram på mitt nattduksbord. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du gjort! Store gjorde vi inte i ordning till förrän han var ett och ett halvt. Så först då. Lilleman flyttade ut vid sex och en halv månad när jag slutade amma. Han slutade vakna på natten först när han bytte rum.

2015-01-14 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0