Diamonds are a girls best friend

Vi har blivit med nya taklampa i vardagsrummet. Innan hade vi en vit rund plastlampa från Ikea som jag köpte när jag flyttade hemifrån för fem år sedan, men nu var jag så trött på den och ville ha en elegantare och "vuxnare" lampa och då hittade jag en jätte fin i svart tyg med kristaller när vi var på Gekås i Ullared. 
Jag är super nöjd med lampan. Dock har jag blivit lite missnöjd med den vi har över matsalsbordet nu, jag tycker att den är lite för liten... den ser liksom fjuttig ut över bordet. Så nästa gång kanske det blir en ny lampa dit också, om inte Christer säger ifrån :P Så får jag se om jag sätter den lilla takkronan vi har där nu i ett annat rum eller om jag säljer den. Den är super fin, men rent proportionerligt så ser det inte rätt ut tycker jag. 
Lampor gör väldigt mycket gör helhetsintrycket tycker jag. Tycker inte ni?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Nordh

supersnygg lampa!

2015-01-13 @ 18:00:40
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0