Denna dag...

När vi gick upp i morse  och tittade ut så föll det stora fluffiga snöflingor från himlen, det var så vackert och såg ut precis som i en saga. 
När vi ätit frukost så ville Alma inte ligga i soffan som jag tänkt mig utan vi hamnade istället på golvet och satt och kastade leksaker till katten och hunden. Som Alma skrattade! Det var glädjetjut efter glädjetjut och det var så underbart att se. Tänk vad roligt hon kommer tycka att det är om några månader då hon kan leka med Spike och Lilly ordentligt. Det ska bli så kul att se! 
Sen var det dags för lunch och efter det behövde Spike ut så det var bara att pälsa på sig och ge sig ut. Hade jag inte varit sjuk hade jag kunnat vara ute och gå i en timme men näsan rinner som en öppen kran så det blev bara ett snabbt varv runt kvarteret och in igen. Alma hann dock somna i vagnen så medan hon sov i 1 timma och 45 minuter så hann jag lägga mig på soffan och vila lite. Det var välbehövligt, dock känner jag mig inte särskilt kryare, men hade jag inte vilat hade jag väl känt mig ännu sämre kan jag tänka. Nu sitter vi i soffan och väntar på pappan som snart kommer hem. Då ska han få underhålla lillan lite och jag ska försöka vila lite till. Hela ansiktet känns svullet och näsan är helt skinnflådd på insidan av allt snytande. Fy satan för förkylningar, måtte den ge med sig snart!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Fina bilder!

Kika gärna in på min blogg och lämna också gärna en
kommentar.

/A

2015-01-22 @ 17:31:01
URL: http://begagnatnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0