Ute på landet

God kväll! 
Idag satte jag, Alma och Spike oss i bilen efter lunch och for ut på landet, hem till Elina och hennes son Rasmus för att ta en promenad i det underbara vårvädret, för vårväder det har vi verkligen haft här idag! När det var så skönt väder så passade vi även på att inviga sittdelen till vagnen, Alma fick solen i ögonen en stund så jag var tvungen att dra vagnen efter mig, men annars tror jag att hon uppskattade att det var lite mer öppet så hon såg lite mer. Men om det är riktigt blåsigt någon dag så tar vi liggdelen igen och väntar med sittdelen tills våren är här på riktigt. 
Efter promenaden gick vi in för att mata våra små barn och sen hade vi en picknick på golvet i deras vardagsrum, drack te och åt kakor. Mysigt värre! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0