Torsdag

Idag var det tänkt att jag och Alma skulle åka och träffa några av våra mamma och bebisvänner, men eftersom jag inte sov någonting i natt utan bara ca 3 timmar i morse så orkade jag helt enkelt inte. Igår fick jag mjölkstockning i ena bröstet och trots varm dusch, massage, amning och pumpning så har knölen inte velat försvinna. I natt hade jag så sjukt ont, speciellt när jag låg ner så till slut fick jag gå ner och ta en alvedon och sedan försöka sova halvsittandes i sängen. Jag har kämpat under dagen med att bli av med knölen men inte lyckats idag heller, så nu håller jag tummarna för att Alma ska lyckas få bort den innan vi går och lägger oss så jag blir av med smärtan och får sova gott i natt. 
 
I förmiddags fick jag trots dålig sömn ett ryck och satte igång och städade nerevåningen i huset, damsög och skurade golvet så det känns skönt att det är gjort inför helgen faktiskt. Annars har jag inte gjort mycket mer idag, bara det vanliga, gått ut med Spike, matat och lekt med Alma, lagat mat och suttit i soffan. 
 
 
 
 
Alma har nyss fått på sig pyjamasen så nu innan läggdags har hon busat med pappa och "flygit". Det var riktigt roligt, hon skrattade så härligt, jag tror att det kittlades i magen^^ 
Jag tycker förresten att hon på båda korten nedan är jätte lik Christer, världens finaste unge!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0