Rosa köksartiklar

Idag kom äntligen mina efterlängtade kastruller och stekpannor som jag beställde för över två veckor sedan!! Åh så glad och nöjd jag är! De är ju så fina så det är inte klokt! Bort med de gamla tråkiga och slitna kastrullerna och in med dessa rosa skönheterna! Det kommer bli så roligt att laga mat framöver. Hoppas jag^^ haha Jag jobbar fortfarande på att få tillbaka matlagningsglädjen. Förhoppningsvis kommer den med våren och solen, eller också försvinner den helt då eftersom man hellre är ute än står inne vid spisen.. hmn.. ja det återstår att se. Nu har jag i alla fall vackra kastruller att tillaga maten i. 
Dessa är köpte på www.royaltyline.se.
De har haft lite strul med sin mail det senaste, därav blev mina varor försenade och jag kunde varken kontakta dem eller de mig, lite frustrerande då jag började undra vart de tagit vägen och om jag blivit lurad. Men nu skall det vara fixat och jag fick ju som sagt mina varor idag. Bättre sent än aldrig. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Men åh så fina ! 😍 min sambo skulle bli tokig om jag köpte såna !

Svar: Nämen varför det? Här är det jag som står för 99,9% av matlagningen så vill jag ha rosa kastruller så köper jag det :P hehe
Johanna

2015-02-27 @ 07:07:13
Postat av: Stina - Mamma till Elias | STHLM/Gran Canaria

Men så fina!!

2015-02-27 @ 08:38:20
URL: http://stinaserina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0