Lördagsbestyr

Idag har vi varit hos mina föräldrar en stund, fikat och så blev vi bjudna på kebabtallrik. Sen åkte vi och kikade på en bil. Jag sålde min golf i somras eftersom den bara stod. Christer samåkte till jobbet så jag hade bilen två veckor, var utan en vecka och sen hade jag det två veckor igen osv. Så vi kände inte att vi hade användning för mer än en bil. Nu har förhållandena ändrats lite och en av dem som Christer samåkte med innan har gått i pension och jobbar bara någon dag då och då och den andra killen tycker att det är smidigare att alltid ha egen bil så därför har jag varit "fast" här hemma de senaste veckorna utan att kunna ta mig någonstans. Ja, jag har klättrat på väggarna och känt att jag håller på att bli dum i huvudet. Så vi köpte en billig bil som Christer kan ha fram och tillbaka till jobbet så jag faktiskt kan åka någonstans om jag skulle vilja det. Det känns så skönt! 
Nu blir det mellomys med en stor skål popcorn!
 
Här kommer några bilder från idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0