Korgbåt

Idag har Alma åkt korgbåt med en massa av sina gosedjur. En helt ny lek som vi lekte idag och som var väldigt uppskattad av lillan, hon hade jätte kul! Det gäller verkligen att komma på nya lekar och sätt att underhålla henne med nu för hon utvecklas ju så fort och tycker att saker är tråkiga och blir då rastlös.
I morgon är en ny dag och det återstår att se vad vi hittar på för nytt då. 
 
Vad brukar/brukade ni leka eller göra för att underhålla era sex månaders bebisar?
 
Korgen hade förresten jag när jag var liten och satt i jag också, men då var den korgfärgad. Jag har målat den vit med en sprayburk. Himla smidigt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga kort!

2015-02-24 @ 09:50:42
Postat av: Marie

Så fin hon är i korgen och så fina gossedjur, vart har du köpt den det står Alma på =D

Svar: Tack! Den har jag vunnit i en tävling på instagram. Skapaformochdesign heter hon som dyr dem. De andra är mina gamla gosedjur^^
Johanna

2015-02-24 @ 21:39:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0