Instagramvinst från kinoko

Idag har jag fått hem inte mindre än tre paket i brevlådan. Så himla roligt!! Vem älskar inte paket liksom?! 
I ett av dem låg en vinst från en tävling på instagram innehållande leksaker i trä från www.kinoko.se. I tävlingen vann jag 250kr att handla för. Det finns så himla mycket fint att köpa där, och till slut kunde jag bestämma mig och då blev det en brödrost och pinnglassar. Jag älskar träleksaker och hoppas att Alma kommer ha kul med dem när hon blir lite större. 
Visst är de fina!? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

åh så fina :)

Svar: Ja visst är de! 😍
Johanna

2015-02-12 @ 16:24:52
URL: http://stinaserina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0