Alla hjärtans dag fika

Ingen har väl missat att det är alla hjärtans dag på lördag. Almas allra första!! Vi brukar inte fira på något speciellt sätt, men nu när vi har Alma så tycker i alla fall jag att det lite extra roligt med alla högtider och helgdagar. 
Christer kommer inte att vara hemma på hela dagen då han ska iväg på rally med min far och bror, så vi kvinnofolk blir kvar hemma och då får vi mysa till det lite extra bara vi istället. Det blir ju garanterat melodifestivalen på kvällen, och till förmiddagsfikat har jag bakat lite. Jag kommer bjuda på cupcakes och mini donuts. Maten skulle min mor stå för så vi får se vad hon hittar på. 
Hur ska ni fira hjärtedagen?
 
 
Självklart är det hjärtformat strössel och hjärtan på cupcakeformarna^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

Va gott det ser ut!!
Lust att skicka över recepten? :)

Svar: Cupcaken är Leilas recept så det hittar du lätt genom att googla. Donutreceptet hittar du några inlägg längre bak under kategorin matlagning/bakning. Så har jag bara doppat dem i glasyr på florsocker, vatten o karamellfärg istället för choklad :)
Johanna

2015-02-12 @ 17:43:59
URL: http://stinaserina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0