Vårkläder

I vintras så köpte jag en sommarjacka till Alma, i storlek 80 eftersom i stort sett alla sa att storlek 74 kommer vara alldeles för litet. Då hade hon storlek 62, och nu har hon 68, så jag tror snarare att jackan kommer vara för stor. Men det går ju vika upp ärmarna eller ha en tröja under och använda den i höst. I vilket fall så kan hon inte ha den nu i vår och overall är ju snart för varmt så jag tänkte köpa en fleecejacka  till henne. Det känns som ett bra vårplagg liksom. Jag hittade en jätte fin rosa fleecejacka på Lindex för 149kr, men jag ville gärna kika på den i butiken så jag kunde se om den var stor eller liten i storleken och det har inte blivit av ännu. Men så igår efter att vi varit på djurparken så gick vi in på Ica Maxi för att handla lite och då hade de ta tre betala för två på barnkläder. Dessutom hade de en hel del på rean som även de var med i den kampanjen. Så jag kom hem med en fleecejacka för 90kr, en tröja för 40kr och en tunn vårmössa som blev gratis. 
 
Jag älskar det rutiga tyget i luvan på jackan!
 
 
 
 
 
Så söt i sin nya mössa <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig jacka. Är ute efter nåt liknande också faktiskt, men vill inte ha ljusrosa helt o hållet. Får ta ett kik på Maxitror jag :-)

Svar: Ja det fanns den här i vitt och så fanns den i svart också på Maxi =)
Johanna

2015-04-06 @ 17:53:06
Postat av: BB

Jag höll i den rosa fleecen på Lindex idag när vi skulle handla present. Tycker att den du köpt var finare :-)

Svar: Men åh vilken tur då! :D
Johanna

2015-04-06 @ 18:16:17
URL: http://www.bakirobaver.blogg.se
Postat av: Malin

Det fanns bara en svart kvar i storlek 80 , på Maxi... Lite väl stort.Men jag hittade en jättefin lurvig sak på HM istället. Vitt lurv med rosa foder o luva. Synd att de inte finns i vuxens storlek.

2015-04-07 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0