Påskdagen

Nu har Alma somnat för kvällen och jag sitter i soffan och tar det lugnt. 
Förutom att  vi varit på djurparken idag jag, Alma och min syster så har vi hunnit med en promenad här hemma, vi har badat badkar för första gången jag och Alma. Hon har vuxit ur sin badbalja för längesen på längden och hon vill helst plaska för fullt med både armar och ben, så efter frukost så fyllde vi badkaret med vatten och badleksaker. Alma hade sååå kul! Hon älskar verkligen vatten min lilla tjej. 
När vi kom hem från djurparken var det matdags och sen fanns det tid för lite pappabus innan kvällsmaten. Det är så skönt med långhelg och att ha Christer hemma några extra dagar, man märker verkligen på Alma hur glad hon är när pappa busar med henne. Hon är alltid jätte glad i mig också, speciellt på morgonen, men framåt eftermiddagen märker man att hon tycker att jag är tråkig och att hon saknar sin pappa. Därför är det super härligt att vi får hela dagen i morgon ihop också innan jobbveckan börjar!
 
Hur har ni spenderat er söndag?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0