Mys i soffan dag

Idag har vi haft en riktig mysdag här hemma. Jag har till och med haft myskläder hela dagen, det händer inte ofta kan jag säga! I love my jeans <3
I morse var det jätte fint väder men sen när vi skulle gå ut efter frukost så regnade det, så det blev bara en snabb sväng runt kvarteret och sen in igen. När vi kommit in kom en riktig hagelskur! Tur vi hann in innan den kom!
Sen passade jag på att starta en tvättmaskin, fixa disken och lite annat sånt som måste göras och under tiden satt Alma på golvet och lekte. Efter lunch lade vi oss i soffan båda två för lite vila och sen har vi blivit liggandes här. det var meningen att jag skulle gå till affären och hämta ut ett paket, men det får nog bli sen när Christer kommit hem om ca 1 timme. Fast inte innan kl 17 för då kommer en person hit och hämtar lite saker som jag lagt ut till försäljning i en köp- och säljgrupp på facebook. Himla smidigt med de där grupperna tycker jag. 
1,5 rulle tapet som blev över då vi tapetserade Almas rum och en handduksstång med sugproppar som aldrig blivit använd är det jag har sålt. Bra att bli av med det, så himla tråkigt när saker bara blir liggandes. det finns ju alltid någon som har användning för det.
 
Nej nu har Alma både möblerat om med soffbordet här i vardagsrummet och öppnat en av luckorna på vår tv-bänk och börjat slänga ut alla dvd-filmer på golvet så det är bäst att jag tar henne! ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0