Lila trådkorg

Idag har vi haft en lugn förmiddag hemma jag och Alma, efter lunch åkte vi en sväng till stan och handlade lite mat och så sprang jag på en lila trådkorg som jag var tvungen att köpa till Almas leksaker. Just nu verkar hon tycka att korgen är roligare än själva leksakerna^^ Hon plockar i och ur dem och välter korgen, ställer den upp och ner och håller på för fullt. Det är så kul att bara sitta bredvid och iaktta henne. 
Korgen är förresten köpt på Netto. Den finns i tå storlekar och det här är den lilla för 49kr. Den lite större kostade 69kr. Men jag tyckte den här kändes lagom, då kan Alma bära omkring på saker i den sen när hon blir lite större också. 
Vad har vi hunnit med mer idag då?
Vi har varit på tippen, bäddat om i sängen och tagit några promenader. Mer än så har det inte blivit och det har känts precis lagom. Nu ska jag försöka få någonting i magen innan det blir för sent. Ikväll blir det nog en smörgås för jag känne rinte för att ställa mig vid spisen just nu.
 
Har ni haft en bra tisdag?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin korg! Fanns den större modellen i lila också?

Svar: Visst är den! :D Ja båda korgarna var lila.
Johanna

2015-04-28 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0