Hemma fotoshoot

Förra veckan var ju jag och Alma hos en fotogtaf och tog kort. Jag ville ha både kort på oss ihop i kläderna vi hade när vi kom dit och kort på Alma i en av mina gamla klänningar. Tyvärr så blev Alma på jätte dåligt humör efter ombytet så det blev inte alls så bra kort på henne i klänningen som jag hade hoppats på. Så himla synd för det var ju riktigt fina kort på henne i just den klänningen som jag ville ha. Men barn är barn och deras humör går inte att styra så jag bestämde mig häromdagen för att försöka ta några kort på henne i klänningen här hemma istället. Hon ville inte titta in i kameran eller sitta ordentligt utan lade sig ner som en säck potatis på de flesta korten, men några kort blev okej i alla fall. Alma som brukar vara så glad jämt när jag tar kort, det måste vara klänningen som är problemet^^ 
 
 
Kolla in de goa knubbiga små låren!! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad söt hon är! Tråkigt att bilderna inte blev som du tänkt dig.

Svar: Tack! Ja så himla tråkigt. Men bilderna på oss tillsammans innan ombytet till klänningen blev jätte fina.
Johanna

2015-04-08 @ 10:42:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0