Födelsedagspresenter

När vi hade främmat här igår och grejade i trädgården så fick jag mina födelsedagspresenter. 
Några av dem var inslagna i det här fina presentpappret, det är ju sååå jag! :D hihi
 
 
Jag fick de här jätte söta glasen i plast av min syster, perfekta inför sommarens picknickar och grillningar!
 
 
En blomma av mamma och en fruktskål i smide av Christers moster.
 
 
De här ljusstakarna som går att variera som ni ser på bilderna nedan fick jag av Christers familj. Antingen med vanliga ljus eller med de tillhörande lyktorna som man kan sätta ett värmeljus i.
 
 
 
Sen fick jag två träd av mina föräldrar och min bror, ett magnolia och ett plommon. 
 
 
Tack så mycket allihopa. 

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Men gud så sött inslagspapper! Och superbra presenter du fick =)

2015-04-27 @ 09:19:12
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0