Badbebis

God morgon! 
Här har vi varit vakna dedan 05.45. Då vaknade Alma och ville käka. Sen somnade hon om en stund och då tog jag en morgonpromenad med Spike. Kl 06.45 hade Alma sovit klart så efter att ha legat kvar och myst en stund så gick vi upp. Då käkade jag frukost och Alma fick gröt, sen hann jag starta en maskin tvätt, skala och koka potatis så den hinner kallna tills lunch (jag ska göra potatissallad), jag hann dammsuga nerevåningen, tömma kattlådan, hänga upp tvätten, klä på mig och Alma, sminka mig, borsta tänderna, vi hann leka en stund på Almas rum och nu sover hon sin förmiddagsvila på baksidan i vagnen efter ännu en promenad. 
Känner mig jätte hurtig och duktig! :D
 
De här bilderna hade jag tänkt ladda upp igår kväll men Alma ville inte somna och det slutade med att jag somnade när jag nattade henne^^ Så här kommer några bilder från gårdagens kvällsbad.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0