Sleeping beauty

Igår hade jag ingen tid eller ork till att kiak in här. Natten tills igår fick jag nämligen ingen sömn alls. Alma var jätte orolig i magen och det släppte inte förrän vid 05.30 på morgonen då hon bajsade ner fyra fulla blöjor och sedan somnade gott. Så jag var vaken i 21 timmar mellan 9 på torsdag morgon och 6 på fredah morgon då jag somnade och fick sova till 09.30 då hon vaknade igen för mat. Behöver jag säga att jag var ett vrak igår?! Jag slumrade till en liten stund på dagen igår och sedan somnade vi för natten vid 23. Sedan vaknade hon två gånger under natten för mat och blöjbyte och vid 9 gick vi upp. 
Men jag är fortfarande sjukt trött idag.
Vi har varit inne i stan en sväng och kikat runt i affärer och nu är vi hemma igen. Mer än så tänker jag nog inte göra idag. Möjligtvis en promenad ikväll men det får vi se^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0