Ofattbart!

Tänk att det var lilla Alma som låg där inne i min mage i 38 veckor och 4 dagar. Jag tycker fortfarande att det är svårt att förstå. Tänk att vi lyckats skapa något så fint! Nu har jag hittat meningen med mitt liv. <3
 
Det är inte allid lätt. Speciellt inte på kvällarna då hon inte vill somna och man är så trött själv att man knappt kan hålla ögonen öppna. Då är det inte lätt att hålla humöret uppe. Men trots det så skulle jag inte byta bort med mot något. Att vara mamma är det absolut bästa som finns. Med allt vad det innebär. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde - gravid med lillasyster

Ja visst är mammalivet underbart! Trots jobbiga stunder/dagar så överväger alltid det positiva!
Söt hon är eran lilla flicka:)

Svar: Tack :D <3 Ja utan tvekan! Det räcker med en blick på henne så glömmer man allt det jobbiga.
Johanna

2014-09-30 @ 11:18:52
URL: http://Hosmadde.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

Så fin mage o så söt bebis :)

Svar: Åh tack snälla! :D Hoppas du får en super fin dag! :)
Johanna

2014-09-30 @ 13:49:19
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: isabell

De är verkligen helt ofattbart! Och att dom små liven faktiskt fått plats därinne!
De är en himla söt bebis ni har!

Svar: Ja det är helt otroligt! Men tack snälla. Den finaste som finns enligt mig, men jag är ju ganska opartisk^^ hihi
Johanna

2014-09-30 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0