Nytt till lilla garderoben

Vår lilla docka spyr en hel del så tvättmaskinen går verkligen på högvarv för att hon ska ha något rent att ha på sig. Så när min mamma åkte till Ullared  helgen bad jag henne köpa med lite kläder i storlek 56. Hon var också inne på kappahl igår och köpte de två bodysarna på översta bilden nedan. 
 
 
Bodyn med apor och giraffer är i storlek 62 och de övriga plaggen i storlek 56.
 
 
Den vita bodyn med små hjärtan på och de randiga byxorna är i storlek 62 så det dröjer ytterligare ett tag innan Alma kan ha dem.
 
 
 
Galgarna nedan köpte jag på Rusta i söndags. Så himla söta med små bebisplagg på!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fina kläder! :D

2014-09-09 @ 12:05:50
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Malin

Vilka fina kläder! :) Finns ju så mycket fint i affärerna, synd att man inte kan köpa allt...;-)
Har själv en liten kräkis här hemma. För att slippa byta kläder 15 ggr om dagen så har jag köpt ett lager med haklappar/skarves i samma modell som på bilden. Perfekt! Ett litet tips! :-)

2014-09-09 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0