Kommentarer?

Hur kommer det sig att det kan vara runt 200-300 personer som kikar in här varje dag och inte en enda lämnar en kommentar? Eller inte fler än två personer iaf.
Är det för att det tar för lång tid?
Är inläggen ointressanta?
Vad ska jag skriva om för att få mer respons? Kom med förslag!
 
Trots att jag bloggar mest för min egen skull och för att jag ska ha en plats där allting är samlat så jag kan gå tillbaka och kika, så är det ju faktiskt så att det är mycket roligare när man får kommentarer^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser hihi! :)

2014-09-11 @ 20:02:22
Postat av: mamma

Ja läser men hinner inte skriva kram

2014-09-11 @ 21:07:54
Postat av: mamma

Ja läser men hinner inte skriva kram

2014-09-11 @ 21:08:40
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

För mig är det superlätt att kommentera på din blogg! En av de bloggar jag kommenterar mest på! :) läser alltid dina inlägg!
Håller med dig, jag bliggar också mest för att ha som en dagbok att kolla tillbaka på! Men det är ju så roligt när man får kommentarer! :)
Sen tänker jag att även fast det står unika besökare kan det ju vara en och samma person som loggar in fler gånger från olika ip-adresser, typ mobil en gång, datorn hemma, datorn på jobbet och ipaden en annan gång. Om du förstår hur jag menar :) Men mer än ett par kommentarer borde det ju kunna bli ;)
Kram till dig!

Svar: Ja du är faktiskt en av de som faktiskt kommenterar, jätte kul! :D Ja så kan det ju faktiskt vara. Kram
Johanna

2014-09-11 @ 21:26:19
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Madde-Gravid med lillasyster

Jag kikar in på din blogg varje dag men måste erkänna att jag är ganska dålig på att kommentera. Får bli skärpning på det! Det är så mycket roligare att blogga när man får lite respons från läsarna ju:)

2014-09-11 @ 22:22:23
URL: http://hosmadde.blogg.se
Postat av: Therese

Det handlar nog mest om tidsbrist. Brukar endast kommentera på bloggar när det är något särskilt intressant ämne. Jag förstår dock att det blir tråkigt för dig som bloggare.
Sedan framförallt när det kommer till mer "vardagsbloggar" så brukar jag personligen inte känna att jag har något i"ntressant" att säga i kommentarerna. Kram till dig :)

2014-09-12 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0