Kläder från Annie och Edith

I lördags var det kalas för min farmor, men då Alma skrikit fram till kl 03.40 natten till lördagen och vaknade kl 8 (9 sommartid) så kände jag mig allt annat än pigg nog att orka åka på kalas. Mina föräldrar var iaf där och de fick med sig lite kläder hem till Alma som min kusins dotter haft. Alla är så himla snälla och skämmer bort vår lilla prinsessa. Kläderna är i storlek 62, vilket Alma kommer ha väldigt snart. Bodysarna börjar bli på gränsen till för korta så snart är det dags att plocka undan storlek 56. Snälla barn måste du växa så fort!? Jag hinner inte med!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina

Jätte fint kram

2014-10-27 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0