Johanna hissar och dissar

 
 
Hissar:
 
* Alla tjocka mysiga tröjor man kan ha nu i höst
Bebiskläder med luvor som har öron <3
*Mössa och halsduk/skarf.
* Levande ljus och mys
* Sovmorgnar!
* Julmusik
* Instagramtävlingar. Vilket jag har vunnit två stycken på bara några dagar :D 
* Julfilmer
* En varm dusch
* Bebisfötter
 
Dissar:
 
* Folk som knakar sina leder, jag får äckelrysningar av det!
* Folk som inte har trafikvett och blinkar i sista sekund eller inte alls!
* Blåst och regn!
* Lättprodukter. Speciellt lättmajonnäs.. BLÄ!!
* Huvudvärk!
* Att mina håriga familjemedlemmar fäller så!!
* Lussebullar. Jag hatar saffran.
* Att Alma växer så fort! Snart är hon inte bebis längre!! :(
* Att föräldrapenningen är så låg.
* Alla sjukdomar och förkylningar som går nu. 
* Att noppa ögonbrynen. Jag klarar av det mesta, föda barn och tatuera hela ryggen. Men smärtan som kommer när man rycker ett hårstrå över ögat, den klarar jag helt enkelt inte av. Jag börjar störtlipa! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med hiss och diss!
Jag håller med dig i en del punkter 😊. Särskilt den om ögonbrynen (fött två barn har jag gjort utan svårigheter men har annars låg smärttröskel...) och att barnen växer alldeles för fort. När ska man kunna stoppa tiden?!
Då kanske du gillade bambitröjan hag la upp igår (apropå luvor med öron 😉)?
Gillar din blogg! Började läsa den för recepten. Nu när du är mamma är det även kul att läsa om det. Jag känner igen mkt (mina är lite äldre. 😊)

Svar: Åh vad är det för bambitröja? Länka till din blogg så jag kan kolla :D
Johanna

2014-10-07 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0