Alma bildbomb

Alltså jag vet att jag är ganska partisk när det kommer till Alma, men jag har banne mig den sötaste dottern i världen! <3 
Natten har varit helt okej. Alma har varit täppt och jag har vaknat varannan timme och kollat till henne, så det blev inte så mycket djupsömn för min del. Nu på morgonen har hon faktiskt varit piggare och kunnat ligga ner utan att bli helt igentäppt. Men vi får väl se hur det blir ikväll. Kvällarna och nätterna brukar ju alltid vara värre när man är förkyld.
När jag satt och åt frukost så passade jag på att fota min glada lilla unge som låg i sitt babygym och skrattade och jollrade <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kortet här nedan tycker jag faktiskt att hon är lite lik mig när jag var liten. I alla fall på ögonen. Någon som kan bekräfta?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker du har rätt, hon är verkligen väldans söt! Fin i rosa klänning också :)

Svar: Men tack snälla!! <3
Johanna

2014-10-30 @ 19:34:40
URL: http://mittlillahem.blogg.se
Postat av: carina

Mormors goding alma kram

2014-10-30 @ 21:45:04
Postat av: Sara ~ Candis

Sååå söt :D

Svar: Tack snälla! :D
Johanna

2014-10-31 @ 16:49:09
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0