Nedrans förkylning

God morgon! Jag hade tänkt att jag skulle få en massa gjort ute idag, men jag fick ont i halsen igår kväll och när jag vaknade i morse var halsen alldeles tjock och öm. Och om inte det skulle räcka så har jag legat konstigt också så nacker värker. Alma är snorig och hostig hon också fortfarande, så det får bli soffläge för oss två idag så vi blir friska någon gång! Vi får underhålla oss med serier och film och jag ska sörpla te och knapra halstabletter. Fast inte för många för då får väl både jag och Alma diarre också och det kan verkligen kvitta! 
Här kommer iaf lite morgonbilder på världens sötaste lilla tjej <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina

Jättebra kort på mormors goding kram

2014-11-02 @ 11:01:38
Postat av: carina

Jättebra kort på mormors goding kram

2014-11-02 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0