Kvällslugnet

Alma har varit världens gladaste och goaste bebis idag. Hon har ätit, skrattat och sovit. Idag sov hon faktiskt i två timmar vid lunchtid. Det var längesedan hon gjorde det sist. Himla skönt för då fick jag lite gjort samtidigt som jag fick lite egentid till meningslöst internetsurfande^^ När hon vaknade lekte vi lite i babygymmet, gick ut på en kvällspromenad och sedan har vi kikat på Historieätarna och nu kikar jag på Masterchef USA medan Alma ligger intill mig i soffan i sitt babynest. När hon vaknar ska hon få äta lite och sedan är det läggdags för henne och jag ska ut med Spike så han får kissa. 
Ja, det var den tisdagen det. I morgon är en ny dag. 
 
 
 
 
Mmm gott! ^^ Allting ska smakas på nu för tiden. Sötungen min, jag älskar dig så otroligt mycket! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina h

Mormors goding alma älskar dej mycket med kram på er

2014-11-18 @ 21:21:48
Postat av: Erica

Åh, va underbart det låter! Längtar tills mina dagar ser ut så med, just nu är min son inne i en jobbig fas. :P

Svar: Åh vad segt 😕 Det positiva är ju att man vet att det vänder så småningom. Och samma blir det väl här, fast tvärtom. Så jag njuter verkligen allt vad jag kan nu.
Johanna

2014-11-18 @ 22:34:39
Postat av: Anonym

Den första bilden är fantastisk!

Svar: Tack snälla 😄
Johanna

2014-11-18 @ 23:10:24
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Vilka söta bilder :)

Svar: Tack 😊
Johanna

2014-11-19 @ 07:14:57
URL: http://emeliece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0