Fredag morgon

Hej hej!! 
Idag har vi hunnit med en hel del redan. Ätit frukost,  jag har duschat, lillan har badat, tvättat, plockat ur och i diskmaskinen, varit på en promenad, ätit lunch, packat in en massa förpackningar i bilen som skall till återvinningscentralen och nu är det dags för Alma att äta igen. Sen tror jag faktiskt att vi ska ta en promenad till innan det blir mörkt för det var så skönt väder idag. Inte sådär kallt och ruggit som det varit tidigare i veckan, så bäst att passa på! 
 
Vad gör ni idag?
 
 
Nybadad bebis <3
 
 
Bebis ute på promenad <3 <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Vilken liten sötnos hon är alltså!

Här har det blivit jobb, skönt att ha gått ner i tid nu som gravid kan jag tycka!

Svar: Tack! ^^ Ja men det förstår jag! Jag jobbade tills det var 5 veckor kvar tills Alma var beräknad, mitt i sommaren i 30 grader värme. Det var inte roligt de sista veckorna kan jag säga. Jag var helt slut i kroppen när jag kom hem och det blev ingenting gjort. Så himla skönt att kunna jobba lite mindre om man har möjligheten faktiskt.
Johanna

2014-11-21 @ 14:37:59
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0