Tiden räcker inte till

Alltid är det för mycket att göra och för lite tid att göra det på. Dygnet har inte tillräckligt många timmar!! Efter jobbet har man ju bara ett få timmar att hinna med allt som måste göras och sedan ska man sova också så man orkar upp igen dagen efter. Ja jösses!
Idag har jag i alla fall fått lite gjort. Jag ska ha kalas i helgen och det skall bjudas på fika så jag tänkte att jag skulle bara en sorts kaka om dagen nu i  veckan för att få det klart.
När jag bakat klart dagens kaka bäddade jag rent i sängen, slängde in alkanen i tvättmaskinen, hängde dem på tork och skuttade in i duschen. Det finns 100 saker till som jag skulle behöva göra men nej, nu får det vara bra för idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Persson

Vad fin du är med magen, Johanna!
Önskar dig lycka till med bebis och familjeliv :)
När är det beräknat?
Kram Ida

Svar: Tack snälla! =) Den 25.e augusti är det beräknat så det är 12 veckor kvar nu. Vi får väl se hur det kommer gå i sommarvärmen ;) Tur att jag har semester de sista 5 veckorna. ^^ Allt bra med dig? Kram
Johanna

2014-05-27 @ 08:53:37
Postat av: Ida Persson

Aa, spännande :)
Hihi, det blir nog lite varmt ja, men ändå skönt att kunna gå runt barfota i långklänningar ju, istället för att packa in sig i tjocka vinterkläder med magen!

Allt är super med mig! Dansar och undervisar och lever livet ;D
Kramar

Svar: Ja absolut! Kan inte knäppa en enda jacka jag äger nu så det är skönt att det är varmt ändå^^ hihi Det gäller att dricka mycket vatten bara så ska det nog gå fint. =) Vad skönt att höra. Du hade pluggat i Norge eller? Är du tillbaka i Sverige nu och undervisar? =)
Johanna

2014-05-27 @ 10:02:11
Postat av: Ida Persson

Haha ok :)

Japp, har varit i Oslo och Köpenhamn, men nu varit hemma ett år och undervisat och dansat. Sverige är inte så pjåkigt trots allt, även om danskulturen är betydligt mindre här..
Känns som det var 100 år sedan vi tog studenten, tycker det är dags för en reunion! Visst? :)
Kram

Svar: Okej, vad kul! Ja men eller hur, inte ofta man hör om danskurser osv direkt. Ja det känns som en evighet sedan! Tycker absolut att vi borde ha en reunion snart, picknick i sommar eller något liknande! :) Kram
Johanna

2014-05-27 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0