Stora kalasdagen

 
Då var lördagen för mitt 25 års kalas här.
Jag har fixat och haft mig hela veckan, man orkar ju inte göra allt för mycket efter jobbet så jag har delat upp det och gjort lite var dag istället.
Jag hade ju ett litet kalas på min födelsedag för närmaste familjen så idag var resten av släkten och några vänner här. Dock kunde inte alla komma idag vilket var himla tråkigt, men de får komma på fika en annan dag.
Baka är ju alltid roligt^^ hihi
Jag hade dukat i vardagsrummet och i vårt uterum. Precis när gästerna var på ingång brakade åskan loss och regnet öste ner. Så det är tur att vi har stort hus så alla fick plats inomhus. Spike brukar förresten aldrig reagera på åska men idag när det brakade loss precis över oss kom han springandes som ett spjut rakt igenom folkmassan av gäster till mig. Mamma är trygghet!
 
Bilder från kalaset kommer här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Mums va mkt gott :)

Svar: Tack! :D
Johanna

2014-06-01 @ 08:37:19
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: sandra

Wow, så mycket goda saker du hade gjort! Blev otroligt sötsugen nu :P

Svar: Tack snälla! Det var mycket uppskattat av gästerna kan jag säga^^
Johanna

2014-06-02 @ 17:59:55
URL: http://atilio.blogg.se
Postat av: erikasblogg.se

Så mycket fint du fick! Å du passar verkligen som gravid. Så fin är du! Hörru, jag har väl inte missat att gratta dig?! Blir osäker nu men hoppas att jag sagt grattis tidigare här eller på insta. Annars så får du det nu i efterskott- GRATTIS! Stor kram!

Svar: Ja jag är så glad över alla fina presenter, så härligt att veta att man har vänner och familj som verkligen känner en och vet vad man uppskattar. Jodå du har grattat mig förut, men tack igen ;) Men åh så gullig du är, blir alldeles rörd, tack så jätte mycket!! Precis sånt man behöver höra när man själv känner sig lite halvt obekväm med sin nya kropp. Den ändras ju så fort så man hinner ju inte väja sig förrän den ändrats igen heller^^ Kram kram
Johanna

2014-06-02 @ 20:15:24
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0