Spontant födelsedagsfirande

 
Nu är det ju två veckor sedan jag fyllde år men alla har ju inte hunnit fira mig ännu. I morse ringde Iréne (min farmors syster) och sade att hon och hennes man Erland (min farfars bror) kommer förbi i eftermiddag om vi är hemma. Absolut sa jag, ni är välkomna! Så vid fyra kom de hit på lite söndagsfika och överlämnade en jätte fin födelsedagspresent. Inéne gör handmålat porslin och jag fick en jätte fin tomte hon målat. Perfekt för mig som älskar julen^^ hihi Himla bra när släkt och vänner känner en så man får saker som man verkligen tycker om.
Det var iaf himla trevligt med lite besök, till och med Lilly som brukar gömma sig när folk hon inte träffat förut kommer hit höll sig i köket där vi var och lade sig till och med i Erlands knä en stund. Spike satt hos Christer och sov, himla ansträngande med söndagsfika är det^^ hihi
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Gud så gott :)

2014-05-11 @ 19:32:06
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Anna och en röd stol

Mums säger jag oxå!! Grattis i efterskott vännen :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna

2014-05-12 @ 15:33:20
URL: http://annasrodastoloannat.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0