Små små kläder

 
Att vår bebis ska behöva gå naken är ingenting vi behöver oroa oss för^^ Vi har kläder i massor nu!
Var hemma hos mina föräldrar i lördags och gick igenom lådorna med babykläder som jag och mina syskon haft, och här ovan ser ni vad jag fick med mig hem. En del som passar till en flicka och en del som passar båda. Så någon dag framöver ska jag tvätta upp allt och sortera i högar efter storlek. Så får vi se vad som kommer till användning sen.
Här är några av mina favoriter:
 
Den här haklappen fick mamma av en kollega när jag var nyfödd, men hon tyckte att den var för fin för att användas så den är helt orörd.
 
 
Massa söta knyttröjor i olika storlekar. En del enkla och en del med spetskrage.
 
 
De här byxorna hade jag på mig på väg hem från BB, det var det första klädesplagget som mina föräldrar köpte.
 
 
Sjömansdress och en solhatt som det står !I LOVE DADDY" på.
 
 
Hängslebyxor med små kaniner.
 
 
Tre små byxdressar, en med ankor, en med nyckelpigor och så en med små kycklingar bland annat.
 
 
En ljusrosa body med en broderad clown, en vit klänning med broderad kant och så två överklänningar eller vad man ska kalla det^^
 
 
En tröja som mamma stickat och en matchande mössa och halsduk.
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Åh så fina babykläder!

Svar: Tack! Det fanns allt en del fint i slutet på 80-talet^^
Johanna

2014-05-19 @ 22:09:52
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0