Ny vecka igen

 
God morgon!
Idag kliver vi in i vecka 27, härligt!!
Veckorna flyter på bra och tiden går väldigt fort nu tycker jag.
Bebisen sparkar och har sig för fullt där inne, så mycket som den tränar kommer det nog vara en stark liten plutt som kommer ut sen^^
Halsbrännan har minskat faktiskt, himla skönt. Men några sura uppstötningar framåt kvällen får jag allt ändå.
Jag vägde mig i söndags då vi var hemma hos Christers bror, vi äger ju ingen våg så jag passar på när jag är hemma hos någon som har en. +4kg sedan jag blev gravid visade den.
Annars så mår jag bra, blir lättare andfådd bara när jag är ute och går, speciellt nu när det varit så varmt i helgen. Men det hör väl till.
Foglossningen har också blivit bättre, jag har inte känt av någonting på flera dagar nu. Lite i söndags men annars ingenting.
Läste om den här gravidveckan på 1177´s hemsida och det stod att man kan börja få bristningar nu. Jag håller alla tummar och tår för att de ska hålla sig på mils avstånd från mig!! haha
När man kikar på magen nu så ser det ut som att det kanske börjar bli en liten rand under naveln, vi får väl se vad som händer de kommande veckorna.
 

Kommentarer
Postat av: Madde-mamma och gravid

Vilken fin mage du har:)

Svar: Åh tack snälla! Du har en fin liten kula du också såg jag^^ När är det dags? =)
Johanna

2014-05-20 @ 12:37:11
URL: http://hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0